Niniejsza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Kontynuując jej przeglądanie wyrażasz zgodę na ich zapisywanie w pamięci urządzenia. Poprzez zmianę ustawień w przeglądarce internetowej możesz wyrazić zgodę na zapisywanie plików cookie lub je zablokować. Więcej informacji na temat stosowania cookies znajdziesz w polityce cookie. Zamknij

Tłuszcze w diecie

Wielonienasycone Tłuszcze

W dobrze zbilansowanej czyli zdrowej diecie zdecydowana większość tłuszczów, które spożywamy powinna być tłuszczami wielonienasyconymi i jednonienasyconymi. Do tłuszczów wielonienasyconych zaliczamy przede wszystkim tłuszcze Omega 6 i Omega 3.
Czytaj więcej

Jednonienasycone Tłuszcze

W naszym codziennym menu nie może zabraknąć „dobrych” tłuszczów. „Dobrych” czyli takich, które zawierają między innymi jednonienasycone kwasy tłuszczowe. Gdzie szukać jednonienasyconych kwasów tłuszczowych?
Czytaj więcej

Omega 6

Najprościej mówiąc Omega-6 są nienasyconymi kwasami tłuszczowymi. Organizm człowieka nie produkuje Omega-6 samodzielnie i dlatego musimy je dostarczać w jedzeniu.
Czytaj więcej