Niniejsza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Kontynuując jej przeglądanie wyrażasz zgodę na ich zapisywanie w pamięci urządzenia. Poprzez zmianę ustawień w przeglądarce internetowej możesz wyrazić zgodę na zapisywanie plików cookie lub je zablokować. Więcej informacji na temat stosowania cookies znajdziesz w polityce cookie. Zamknij
  • Na czym polega promocja Rama Smaż jak szef kuchni – „Spróbuj za darmo! Smaż jak szef kuchni”?

    Promocja Rama Smaż jak szef kuchni „Spróbuj za darmo! Smaż jak szef kuchni” zapewnia zwrot gotówki wydanej na zakup dowolnego produktu „Rama Smaż jak szef kuchni” w okresie trwania promocji (16.05 – 16.09.2016 r.). Liczba zwrotów jest ograniczona do 72 000 szt. zwrotów. W celu otrzymania zwrotu, należy zachować paragon i uzupełnić formularz w terminie do 14 dni od dnia dokonania zakupu produktu „Rama Smaż jak szef kuchni”.

  • Kiedy mogę wziąć udział w promocji?

    Promocja trwa od 16 maja do 16 września 2016 r. lub do wyczerpania liczby zwrotów - wtedy należy dokonać zakupu produktu. Zgłoszenia można wysyłać między 16 maja a 30 września 2016 r. Zakup produktów przed 16 maja 2016 r. i po 16 września 2016 r. roku nie podlega promocji.

  • Gdzie mogę kupić produkty Rama Smaż jak szef kuchni?

    Produkty można kupić w dowolnym sklepie spożywczym znajdującym się na terenie Rzeczpospolitej Polskiej w czasie trwania sprzedaży promocyjnej.

  • Które produkty Rama Smaż jak szef kuchni są objęte promocji?

    Promocją objęte są wszystkie produkty Rama Smaż jak szef kuchni.

  • Ile wynosi liczba zwrotów w promocji?

    Liczba zwrotów w promocji wynosi 72 000 szt. zwrotów.

  • Gdzie mogę dowiedzieć się jaka jest aktualnie wykorzystana liczba zwrotów?

    Liczba wykorzystanych zwrotów jest podawana na stronie promocji

  • Co trzeba zrobić, żeby wziąć udział w promocji?

    W czasie trwania promocji należy kupić dowolny produkt „Rama Smaż jak szef kuchni”, zachować paragon i uzupełnić elektroniczny formularz dostępny na www.smazjakszefkuchni.pl podając wymagane dane, dołączając skan lub zdjęcie paragonu oraz opinię o produkcie. Zgłoszenia należy dokonać nie później niż 14 dni od dnia dokonania danego zakupu promocyjnego. Po pozytywnej weryfikacji zwrócimy Ci pieniądze za zakupioną Ramę smaż jak szef kuchni, przy czym, liczba zwrotów w promocji wynosi 72 000 szt. zwrotów.

  • Czy muszę podać wszystkie dane w formularzu?

    Tak, wszystkie dane w formularzu są niezbędne do zweryfikowania zgłoszenia. Pamiętaj, że wszystkie podane przez Ciebie dane są z nami bezpieczne – zbieramy je tylko i wyłącznie w celu realizacji zwrotu. Po zakończeniu akcji promocyjnej wszystkie dane zostaną usunięte.

  • Czy dane podane w formularzu są bezpieczne?

    Tak, wszystkie dane podane w formularzu są bezpieczne i zbieramy je tylko i wyłącznie w celu realizacji zwrotu. Po zakończeniu akcji promocyjnej wszystkie dane zostaną usunięte.

  • Co zrobić, jeśli popełnię błąd w formularzu?

    Skontaktuj się z nami przez skrzynkę kontaktową, rozpatrzymy Twój przypadek indywidualnie.

  • Jak zostanę poinformowany o wyniku weryfikacji?

    Uczestnik otrzyma informację na adres poczty elektronicznej wskazany w Zgłoszeniu, po weryfikacji prawidłowości Zgłoszenia. Po wysłaniu Zgłoszenia, na ekranie wyświetli się informacja potwierdzająca przyjęcie Zgłoszenia oraz link do wydrukowania uzupełnionego formularza.

  • Na czym polega weryfikacja formularza?

    Podczas weryfikacji sprawdzamy poprawność nadesłanych danych, zwłaszcza treści paragonów fiskalnych.

  • Ile trwa weryfikacja?

    Weryfikacja może trwać do 14 dni od momentu wpłynięcia Zgłoszenia do systemu.

  • Jaka może być maksymalna wartość zwrotu?

    Uczestnikowi przysługiwać będzie wyłącznie jeden zwrot promocyjny w wysokości ceny brutto Produktu Promocyjnego przez cały okres trwania promocji bez względu na liczbę zakupionych Produktów Promocyjnych, wskazanej na dowodzie dokonania Zakupu Promocyjnego, którego skan lub zdjęcie zostało przesłane w Zgłoszeniu, jednak nie więcej niż 8,00 zł brutto.

  • Ile muszę czekać na zwrot gotówki na konto?

    Zwroty wysyłamy w ciągu 21 dni od daty wpłynięcia Zgłoszenia do systemu. W przypadku konieczności dodatkowej weryfikacji zgłoszenia, ten czas wydłuża się do 45 dni.

  • W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

    Reklamację prosimy wysyłać na adres: reklamacje@smazjakszefkuchni.pl w ciągu 30 dni od zaistnienia zdarzenia będącego podstawą do reklamacji, jednak nie później niż do 15 grudnia 2016 r.

  • Ile będę czekać na wynik reklamacji?

    Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty jej otrzymania przez Organizatora.